PREM / cliënttevredenheid

In het tweede kwartaal van 2021 hebben we de cliënttevredenheid gemeten.
Met trots kunnen we vermelden dat we wederom een zeer goede score hebben weten te behalen dankzij onze deskundige en zorgzame medewerkers.
In het rapport kunt u lezen dat we een NPS score hebben behaald van 66 (het landelijk gemiddelde is 45).
De NPS score geeft aan in welke mate cliënten ons zouden aanbevelen bij vrienden en familie.
In deze link kunt u het volledige rapport bekijken.

MTO

In november 2020 hebben we het medewerkerstevredenheidsonderzoek laten uitvoeren door Actiz. De respons was goed, namelijk 70%.

Door deze hoge respons krijgen wij een goed beeld over hoe ‘tevreden’ jullie zijn binnen onze organisatie.

De uitkomsten zijn goed. We scoren op nagenoeg alle punten hoger dan hetgeen in de sector (landelijk) is gemeten.

Om het rapport in te zien klik hier.

Vanaf mei 2021 is Thuiszorg Helpende Hand overgestapt naar Milieuvriendelijke schoonmaakproducten. Deze schoonmaakproducten worden gebruikt bij al onze clienten

die huishoudelijke hulp van ons ontvangen. Meer leest u hierover in het tabblad Zorgaanbod.